آیا سوالی دارید؟ از ما بپرسید

 

اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول

و پاسخ به سوالات متداول

پرسش 1: نمی توانم وارد سامانه شوم و با پیغام «نام کاربری یا کلمه عبور اشتباه است» مواجه شدم.

این خطا در دو حالت رخ میدهد:

۱- شما رمز خود را اشتباه وارد کرده اید: برای حل مشکل از همان صفحه اول گزینه فراموش کلمه عبور؟ را کلیک فرمایید و سپس ایمیل خود را وارد کنید. سامانه برای شما یک لینک با ایمیل میفرستد که با کلیک آن می توانید رمز خود را ریست نمایید .

میتوانید شماره همراهی که با آن ثبت نام کرده اید را وارد کنید تا رمز یکبار مصرف برای شما sms شود و به راحتی وارد سایت شوید.

دقت فرمایید برای بازیابی رمز باید دقیقا ایمیل و شماره ای را درج کنید که هنگام ثبت نام ذکر کرده بودید. 

۲- شما ایمیل یا شماره  خود را اشتباه وارد کرده اید: حتی اگر مطمئن هستید که الان ایمیل یا شماره  را صحیح وارد کرده اید ممکن است هنگام ثبت نام ایمیل را اشتباه درج کرده باشید. برای حل مشکل ابتدا روش فوق را امتحان کنید.  در غیر این صورت از قسمت پشتیبانی با ما تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما را اصلاح نمایند.

پرسش 2: هیچکدام از ایمیل های ارسالی سامانه به من نمی رسد!

دقت فرمایید سامانه به صورت ماشینی و بدون وقفه ایمیل ها را ارسال می کند لذا مشکل از فرستنده نیست. لیکن ممکن است سرور ایمیل گیرنده (مثلا جیمیل) آنها را هرزنامه تشخیص داده و تحویل شما ندهد. برای حل مشکل، شاخه هرزنامه را بررسی و ایمیل مربوطه را بیابید. همچنین برای حل دائمی مشکل روی Not Spam کلیک کرده، ایمیل را ستاره دار کرده و فرستنده را نیز به دفترچه آدرس خود اضافه کنید.

پرسش3: می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست. میتوانید از طریق سایت، واتساپ و یا اینستاگرام اقدام کنید.

پرسش4: بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

برای تهران ، ارسال با پیک در بازه زمانی 9 صبح تا 5 عصر میباشد.

برای سراسر کشور وتهران ارسال با پست و تیپاکس است . سفارش در روزهای عادی معمولا طی۴-۲ روز کاری تحویل شما میشود.

پرسش5:چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

قبل از ارسال نهایی سفارش میتوانید به پشتیبانی در واتساپ پیام بدهید تا آدرس شما را تصحیح کند.(09216196442)

پرسش6: در تیاس چه چیزهایی میفروشید؟

محصولات ما ابزار لازم جهت انجام خدمات زیبایی اکستنشن مژه،کاشت مژه و لیفت و لمینیت مژه و ابرو میباشد.

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید

اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.