دسته بندی های محبوب

پیشنهادات ویژه برای شما

چسب بی پرفکت آلفا پلاس (Be Perfect alfa pluse)، تک و عمده

محصولات موجود

760,000 تومان1,530,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
حجم

3میل

,

5 میل

,

10 میل

چسب اکستنشن مژه بی پرفکت وایب – تک و عمده

محصولات موجود

قیمت اصلی 1,300,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,289,000 تومان است.
کد کالا: sku-6326
حجم

5 گرم

,

10 گرم

محصولات جدید

مواد لیفت مای لمینیشن/اورجینال/هولوگرام/ضمانت برگشت/ارسال فوری

محصولات موجود

249,000 تومان747,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
کد کالا: SKU-88
ساشه

(ساشه 1 ، 2 ، 3)

,

ساشه شماره1

,

ساشه شماره2

,

ساشه شماره3

,

بوتاکس

چسب اکستنشن مژه سکرتری قرمز و طلایی

محصولات موجود

550,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
کد کالا: SKU-421
رنگ و تایم مکث

قرمز(برای مناطق رطوبت بالا)

,

طلایی(رطوبت متعادل و خشک)

لوازم خانگی

انقلابی در صنعت مژه

در این رویداد بیشترین تخفیف تا  20 درصد را دریافت خواهید کرد

0 روز 00 ساعت 00 دقیقه 00 ثانیه

بوتاکس مای لمینیشن مخصوص تقویت مژه و ابرو/اورجینال با هولوگرام

محصولات موجود

قیمت اصلی 219,000 تومان بود.قیمت فعلی 217,000 تومان است.
کد کالا: Sku-7678

فن آینه دار اکستنشن

محصولات موجود

قیمت اصلی 250,000 تومان بود.قیمت فعلی 239,000 تومان است.
کد کالا: SKU-98
رنگ

آبی

,

سبز

,

صورتی

مینی فن بیضی اکستنشن و کاشت مژه

محصولات موجود

قیمت اصلی 240,000 تومان بود.قیمت فعلی 229,000 تومان است.
کد کالا: SKU-1358
رنگ

آبی

,

بنفش

,

سرخابی

,

صورتی

,

مشکی

مینی فن اکستنشن مژه بسیار با کیفیت

محصولات موجود

قیمت اصلی 300,000 تومان بود.قیمت فعلی 289,000 تومان است.
کد کالا: SKU-95
رنگ

سبز

,

سرخابی

,

صورتی

,

مشکی

مایکروسافت
لوازم جانبی

سرفیس پرو خود را با لوازم جانبی مارک مایکروسافت شخصی کنید. در حضور رنگ های زیاد برای هر سلیقه.

مقالات جدید وبسایت

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و الکترونیک

سپس این سوال مطرح می شود: محتوا کجاست؟ هنوز آنجا نیست؟ این خیلی بد نیست، یک نسخه ساختگی برای نجات وجود دارد. اما بدتر از آن، اگر ماهی در قوطی جا نگیرد، چه می‌شود، پای آن برای چکمه بزرگ است؟ یا به کوچک؟ برای جملات کوتاه، برای بسیاری از عناوین، تصاویر بیش از حد بزرگ برای طرح پیشنهادی، یا خیلی کوچک، یا متناسب هستند، اما بنا به دلایلی کسل کننده به نظر می رسند.

مراجعه کننده ای که به دلایلی ناراضی است یک مشکل است، مراجعه کننده ای که ناراضی است اگرچه نمی تواند کاملاً روی آن انگشت بگذارد بدتر است. این احتمال وجود دارد که همکاری، ارتباط، و ایست های بازرسی وجود نداشته باشد، فرآیندی با جزئیات مورد نیاز توافق یا مشخص نشده باشد. این استراتژی محتوا از همان ابتدا به اشتباه افتاده است. اگر این همان چیزی است که فکر می کنید برعکس آن چطور؟ چگونه می توان محتوا را بدون طراحی ارزیابی کرد؟ بدون تایپوگرافی، بدون رنگ، بدون چیدمان، بدون سبک، همه چیزهایی که سیگنال های مهمی را که فراتر از متن صرف است، سلسله مراتب اطلاعات، وزن، تاکید، استرس های مورب، اولویت ها، همه آن نشانه های ظریف که دارای بصری و احساسی هستند را منتقل می کند. برای خواننده جذاب باشد.